Nałęczowianka stawia na nowoczesny design
Efekty rebrandingu można oglądać m.in. w sieci Carrefour.
Marka postawiła na nowoczesny design, podkreślając jednocześnie miejsce, z którego pochodzi woda. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”, a do tradycji nawiązano poprzez symbol Nałęczowa i datę 1817, kiedy zbadano właściwości nałęczowskich wód. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VoD i media społecznościowe.
- Chcemy, żeby zakupy kategorii wody były bardziej angażujące, dlatego w ramach naszej akcji wizerunkowej w sklepach Carrefour zdecydowaliśmy się na przełamanie zakupowej rutyny. Wykorzystaliśmy kreatywne nośniki, mocno rzucające się w oczy, które towarzyszą klientom sklepów Carrefour od samego wejścia aż do półki z wodą. Na naszych materiałach podkreślamy, że dzięki określonej kompozycji składników mineralnych Nałęczowianka to woda, którą można pić codziennie – mówi Łukasz Lewczuk, trade marketing manager w Nestlé Polska S.A., oddział Nestle Waters.