Nałęczowianka stawia na nowoczesny design

Efekty rebrandingu można oglądać m.in. w sieci Carrefour.

Firma In-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour w całej Polsce. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie z naklejkami (w 49 hipermarketach). Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.

Marka postawiła na nowoczesny design, podkreślając jednocześnie miejsce, z którego pochodzi woda. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”, a do tradycji nawiązano poprzez symbol Nałęczowa i datę 1817, kiedy zbadano właściwości nałęczowskich wód. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VoD i media społecznościowe.

- Chcemy, żeby zakupy kategorii wody były bardziej angażujące, dlatego w ramach naszej akcji wizerunkowej w sklepach Carrefour zdecydowaliśmy się na przełamanie zakupowej rutyny. Wykorzystaliśmy kreatywne nośniki, mocno rzucające się w oczy, które towarzyszą klientom sklepów Carrefour od samego wejścia aż do półki z wodą. Na naszych materiałach podkreślamy, że dzięki określonej kompozycji składników mineralnych Nałęczowianka to woda, którą można pić codziennie – mówi Łukasz Lewczuk, trade marketing manager w Nestlé Polska S.A., oddział Nestle Waters.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.