14 influencerek w nowej aktywacji CCC

Na kanale marki na Facebooku CCC Shoes & Bags każdego dnia prezentowane są dwie stylizacje stworzone przez influencerki.

CCC do najnowszej aktywacji zaprosiła 14 lifestyle'owych influencerek, które obok contentu, wyróżniają się osobowością i podejściem do życia spójnym z motto marki. Kampania jest kolejnym elementem strategii wzmocnienia relacji z młodszymi odbiorcami za pośrednictwem narzędzi z obszaru influencer marketingu.

Aktywacja oparta jest na mechanice głosowania za pośrednictwem reakcji. Na facebookowym kanale marki CCC Shoes & Bags pod hasłem "Bitwa na style" każdego dnia prezentowane są dwie stylizacje stworzone przez influencerki i bazujące na modelach butów dostępnych w sklepach CCC. Aktywacja zakłada także nagrody dla osób, które w najciekawszy sposób uzasadnią swój wybór stylizacji.

Za realizację tej części kampanii odpowiada H2O Creative.

Maciej Florek 2065 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.