Premiera jogurtów Fantasia wsparta minikolekcją odzieży Femi Stories

To pierwsza taka oferta w Europie.

Danone wprowadza trzy nowe smaki jogurtów deserowych Fantasia, opartych na owocach egzotycznych i kwiatach: mango z nutą róży, marakuja z nutą jaśminu oraz papaja z nutą kwiatu pomarańczy. Opakowania produktów nawiązują designem do minikolekcji ubrań i akcesoriów przygotowanej przez markę odzieżową Femi Stories w związku z premierą produktów. Ten sam motyw graficzny z opakowań produktów pojawił się na letnich sukienkach, torbach i kosmetyczkach Femi Stories.

- Zarówno wzory, zaproponowane przez Femi Stories, jak i nasz produkt, powstały z myślą o  ambitnych, nowoczesnych kobietach, którym w natłoku codziennych spraw należy się chwila odpoczynku i błogiego wytchnienia. To pierwsza taka oferta w całej Europie – mówi Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia.

Nowość wspiera kampania oparta na wielokanałowym dotarciu do konsumentów. Jej motywem przewodnim stała się synergia kobiecych światów: nowoczesnego lifestyle’u, świata mody, designu i urody.

W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.