Burda uruchamia serwis internetowy BeautyStars

Będzie poświęcony profesjonalnej pielęgnacji urody.

Ma dostarczać porady ekspertów oraz rozwiązania najczęstszych problemów związanych z profesjonalną pielęgnacją urody i medycyną estetyczną, a także stomatologią, fryzjerstwem i zabiegami w spa. Serwis powstał jako rozwinięcie Gala BeautyStars – prowadzonego od 4 lat plebiscytu magazynu "Gala" i serwisu Gala.pl dla salonów, gabinetów i klinik kosmetycznych, fryzjerskich, stomatologicznych i medycyny estetycznej oraz spa.

- Osadzając BeautyStars na naszym zasięgowym serwisie Kobieta.pl, chcemy zapewnić klientom gabinetowym dotarcie do większej grupy odbiorców szukających rozwiązań swoich "urodowych problemów", a naszym czytelniczkom - unikalne urodowe know how - mówi redaktor prowadząca BeautyStars, Anna Bukowska. Zapowiada też, że w przyszłości do kontekstowego opisu gabinetów dołączony zostanie system oceniania zabiegów oraz moduł umawiania wizyt online.

Product ownerem serwisu Kobieta.pl jest Weronika Płocha. Za rozwój produktów biznesowych dla klientów i sprzedaż powierzchni reklamowej odpowiadają Katarzyna Ryciak i Renata Bogusz.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.