Artegence przygotowała kampanię dla Volkswagen Home [wideo]

W serii filmów pojawią się Kasia Bigos, Ula Chincz, Jakub Kuroń, Mateusz Hładki i Zbigniew Urbański.

Volkswagen Home, concept store marki Volkswagen, rozpoczął nową kampanię branded content. Celem działań jest zbudowanie świadomości istnienia Volkswagen Home przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie, ukazanie komfortu, jaki wiąże się z zakupem auta w tym miejscu, zaprezentowanie dostępnych w nim modeli oraz pokazanie mechaniki zapisywania się na spotkania i jazdy próbne. Na kampanię składa się pięć filmów – gościem każdego z odcinków jest inna gwiazda (Kasia Bigos, Ula Chincz, Jakub Kuroń, Mateusz Hładki i Zbigniew Urbański), o odmiennym stylu życia i potrzebach z nim związanych.

Realizatorem działań jest agencja Artegence.

Maciej Florek 2077 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.