Wodociąg w słupie Warexpo

Celem kampanii jest zachęcanie mieszkańców Warszawy do picia wody z kranu oraz promowanie zdrowego i ekologicznego trybu życia.

"Naturalnie, na bieżąco" pod takim hasłem kryje się niestandardowy projekt, jaki Warexpo zrealizowało dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie SA. W słupie reklamowym na placu Krasińskich została umieszczona konstrukcja symbolicznie nawiązująca do wodociągu. Punktem centralnym jest rura wypełniona wodą. Tę realizację dopełnia kampania standardowa na nowoczesnych słupach typu Sawa oraz klejonych typu Traffic w całym mieście. Celem kampanii jest zachęcanie mieszkańców do picia wody z kranu, promowanie dostępności tego rozwiązania, a także zdrowego i ekologicznego trybu życia.

Projekt dla Wodociągów Warszawskich to kolejna niestandardowa realizacja, jaką Warexpo przygotowało w ostatnim czasie, po kampaniach dotyczących nowych zasad segregacji śmieci, świątecznej, na Święto Niepodległości i miejskich florariach.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.