"Wybierz łagodność" - ogólnopolska kampania Johnson's

Marka komunikuje się z rodzicami głównie przez social media.

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Johnson's "Wybierz łagodność", przedstawiająca łagodność jako naczelną wartość zarówno w pielęgnacji skóry niemowląt i stosowanych kosmetykach, jak i w budowaniu relacji oraz komunikacji z dzieckiem. Promowane kosmetyki mają nowe formuły (mniej składników, naturalne surowce), a premierę ma linia dla niemowląt CottonTouch.
 
Marka prowadzi komunikację skierowaną do milenijnych rodziców głównie przez social media – Facebook i Instagram. Rozpoczęła działania z mikroinfluencerami we współpracy z TRND oraz z wydawnictwami parentingowymi, w tym Edipresse Polska w ramach Wirtualnej Szkoły Rodzenia.
 
Kampania ma też część edukacyjną, skierowaną do środowiska profesjonalnego, w szczególności do położnych, dla których w 8 miastach Polski organizowane są sesje warsztatowe z ekspertami. Patronat honorowy nad akcją edukacyjną objęła Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych, a merytoryczny Polskie Towarzystwo Pielęgniarek i Położnych oraz Fundacja Rodzić po Ludzku.
 
Za działania PR, content marketing oraz współpracę przy budowaniu strategii kampanii edukacyjnej i  event design odpowiada Spółdzielnia PR, influencer relations prowadzi Medison Media, działania
w social mediach agencja Hi.advertising, a materiały filmowe na potrzeby kampanii zrealizował
dom produkcyjny Hignoon.pl.
 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.