Chapter1 z nową komunikacją dla Lech Pils

Po dobrze przyjętej kampanii "Bo jesteśmy Wielko" marka Lech Pils, należąca do Kompanii Piwowarskiej, rusza z kolejnym etapem komunikacji przygotowanej przez agencję Chapter1 z Poznania.

Pod hasłem „Wielko jest w naszych rękach” z początkiem maja ruszyła nowa odsłona platformy komunikacyjnej Wielko Lecha Pilsa.
 
„W pierwszym kroku chcieliśmy przede wszystkim docenić Wielkopolan i ich codzienną rzetelność. W drugim opowiadamy o tym, że to od nas zależy, czy to, co na co dzień dzieje się wokół nas jest Wielko. To wszystkie te momenty, gdy po Wielkopolsku bierzemy sprawy w swoje ręce i działamy” - tłumaczy Magdalena Piotrowiak, Managing Director Chapter1.
 
Wielokanałowe działania rozpoczyna emisja spotu wideo, który zobaczymy w serwisach społecznościowych oraz w kinach głównych miast Wielkopolski. Równolegle na terenie całej Wielkopolski wystartuje kampania OOH. Całość działań wesprą aktywacje influencerskie w mediach społecznościowych.
 
Za strategię, kreację i produkcję kampanii, w ramach której powstał spot wideo, sesja fotograficzna, materiały OOH, digital, działania z influencerami odpowiada Chapter1.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.