"Lepiej wybierz" - zachęta do udziału w wyborach do europarlamentu [wideo]
Autorami zabawnych tekstów zwanych "lepiejami" są m.in. Michał Rusinek, Andrzej Saramonowicz, Artur Andrus i zespół agencji Directors.
Organizatorzy kampanii "Lepiej wybierz!" chcą zainteresować Polki i Polaków wyborami za pomocą zabawnych tekstów, zwanych "lepiejami", których autorami są m.in. Michał Rusinek, Andrzej Saramonowicz, Artur Andrus i zespół agencji Directors. Lepieje można usłyszeć w spotach kampanii emitowanych w stacjach telewizyjnych, radiowych, sieciach kin w całej Polsce i internecie, a także przeczytać na ekranach w komunikacji miejskiej i centrach handlowych.
Zaproszenie do wzięcia udziału w spotach przyjęli: Jerzy Radziwiłowicz, Piotr Machalica, Maria Seweryn, Dorota Wellman, Mateusz Damięcki, Olga Bołądź i Andrzej Seweryn. Na profilu kampanii na Facebooku każdy może spróbować swoich sił w tworzeniu lepiejów, a Michał Rusinek i Andrzej Saramonowicz wraz z Arturem Andrusem jako jury konkursu "Napisz to lepiej" oceni nadesłane prace.
Strategię kampanii opracował Grzegorz Markowski z CPC Brand Consultants, a za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Directors. Producentem spotów jest Papaya Films.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.