"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo]
To polska odsłona nowej globalnej kampanii marki napojów z portfolio Coca-Coli.
Istotą kampanii jest wzmocnienie przekonania o sile wartości, jaką jest bycie sobą i bycie autentycznym. Bohaterami komunikacji na całym świecie zostały osoby, które same doświadczyły agresji ze względu na swoją odmienność, a jednocześnie realizują swoje pasje i nie poddają się krzywdzącym opiniom na swój temat. W tej grupie jest polski tancerz, wytatuowana "rave girl" czy mistrzyni olimpijska w pływaniu Rocio Velazquez. Kampania opiera się na ich historiach i autentycznych, hejtujących komentarzach, z jakimi się spotykali.
Kampania ma charakter długofalowy i obejmie szeroki miks mediów. Bazując na YouTube i kilku formatach wideo o różnej długości, a także visualach i gifach, obejmie także inne formaty digital dopasowane do Facebooka i Instagrama. Zaplanowano także szereg działań w punktach sprzedaży, ambient i udział marki w wydarzeniach specjalnych, wcześniej - 1 maja - ruszyła kampania TV.
Za adaptację kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom, dom produkcyjny Feelmovie wraz z duetem reżyserskim Łukasz Jakubowski i Natalia Gronowska. Za obsługę PR odpowiada Big Picture.