"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo]

To polska odsłona nowej globalnej kampanii marki napojów z portfolio Coca-Coli.

Marka Sprite, należąca do portfolio Cola-Cola, startuje z polską odsłoną globalnej kampanii - "Trwa sezon hejterów. Żyj rześko".

Istotą kampanii jest wzmocnienie przekonania o sile wartości, jaką jest bycie sobą i bycie autentycznym. Bohaterami  komunikacji na całym świecie zostały osoby, które same doświadczyły agresji ze względu na swoją odmienność, a jednocześnie realizują swoje pasje i nie poddają się krzywdzącym opiniom na swój temat. W tej grupie jest polski tancerz, wytatuowana "rave girl" czy mistrzyni olimpijska w pływaniu Rocio Velazquez. Kampania opiera się na ich historiach i autentycznych, hejtujących komentarzach, z jakimi się spotykali.

Kampania ma charakter długofalowy i obejmie szeroki miks mediów. Bazując na YouTube i kilku formatach wideo o różnej długości, a także visualach i gifach, obejmie także inne formaty digital dopasowane do Facebooka i Instagrama. Zaplanowano także szereg działań w punktach sprzedaży, ambient i udział marki w wydarzeniach specjalnych, wcześniej - 1 maja - ruszyła kampania TV.

Za adaptację kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom, dom produkcyjny Feelmovie wraz z duetem reżyserskim Łukasz Jakubowski i Natalia Gronowska. Za obsługę PR odpowiada Big Picture.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.