MediaCom Beyond Advertising wprowadza markę Orbit do e-sportu
Brand będzie towarzyszył członkom trzech drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek.
- Sport elektroniczny to realni bohaterowie, zawodnicy i drużyny, to zaangażowana społeczność fanów i głośny doping, to w końcu ligi, turnieje e-sportowe i medale. Najlepsze drużyny e-sportowe stawiają na promocję zbalansowanego podejścia do korzystania z tego, co oferuje e-sport, łącząc wysoki poziom gry oraz satysfakcję z osiąganych wyników z profilaktyką i promocją sprawności fizycznej, psychicznej czy społecznej oraz zbilansowanej diety – komentuje Wojciech Matecki, strategic demand director, Mars Wrigley Confectionery.
Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym
branded content.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.