"#takbardzomobajl" - Plej dla Red Bull Mobile
Kampania wizerunkowa potrwa do końca czerwca.
Red Bull Mobile, tzw. wirtualny operator komórkowy (MVNO) działający na sieci Play (P4), rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem: "#takbardzomobajl". Prezentując świat marki, Red Bull ma zacierać granice pomiędzy tym, co offline i online - wszystko jest możliwe, bo z Red Bull Mobile jesteś #takbardzomobajl.
Kampania będzie prowadzona w kanałach digital (display oraz social media - Facebook i Instagram). Zaplanowano także współpracę z influencerami z TikToka oraz wsparcie offline w miejscach dystrybucji starterów, tj. salonach sieci Play i Empik (videoPOSy i ulotki). Potrwa do końca czerwca br.
To pierwsza zintegrowana kampania marki realizowana przez agencję Plej, która od początku br. obsługuje całościowo markę Red Bull Mobile w zakresie komunikacji marketingowej.
Kampania będzie prowadzona w kanałach digital (display oraz social media - Facebook i Instagram). Zaplanowano także współpracę z influencerami z TikToka oraz wsparcie offline w miejscach dystrybucji starterów, tj. salonach sieci Play i Empik (videoPOSy i ulotki). Potrwa do końca czerwca br.
To pierwsza zintegrowana kampania marki realizowana przez agencję Plej, która od początku br. obsługuje całościowo markę Red Bull Mobile w zakresie komunikacji marketingowej.

Maciej Burlikowski
1504 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane