Jessica Mercedes i Julia Kuczyńska w kampanii Zalando
Dwie blogerki modowe będą polskimi ambasadorkami marki prowadzącej właśnie kampanię pod hasłem "Wyraź swoje piękno".
Jak podkreśla Dawid Pożoga, marketing lead, Poland & Czech Republic, kategoria beauty jest dla Zalando jednym ze strategicznych priorytetów na 2019 r. Stanowi naturalne uzupełnienie oferty odzieżowej – badania pokazują, że 3 na 5 klientów sklepu internetowego, dokonując zakupów kosmetyków, kupuje również ubrania. - Dzięki współpracy z dwiema najbardziej rozpoznawalnymi influencerkami modowymi w Polsce, możemy jeszcze lepiej przybliżyć Polkom ich ulubione marki dostępne na Zalando. To kolejny krok w lokalizowaniu i dopasowaniu naszej oferty do polskiego rynku. Naszym celem jest pozostanie “starting point for fashion”, czyli pierwszym miejscem, do którego trafiają klienci myśląc o zakupach w segmencie mody - mówi Pożoga.
Jessica Mercedes Kirschner jest autorką bloga modowego Jemerced oraz twórczynią marki Moiess. Julia Kuczyńska, znana głównie jako autorka bloga Maffashion, ma na koncie m.in. kampanię dla marki Bershka, a obecnie wraz z Żabsonem promuje buty Adidas Nite Jogger. Stworzyła również własną markę odzieżową Staff by Maff (wraz z projektantką Martą Gajewską), ale później zrezygnowała z tego projektu.
Platforma internetowa Zalando działa na 17 rynkach europejskich. W 2018 r. obroty netto spółki wyniosły 5,4 mld euro, a liczba aktywnych użytkowników serwisów internetowych i aplikacji mobilnych przekroczyła 26 mln.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.