Digital out-of-home bez tajemnic [wideo]
Precyzyjny dobór grupy odbiorców, big data, real-time marketing, dopasowanie treści do lokalizacji, interakcja, retargeting. Kolejna reklama digitalowa? Nie! To możliwości digital out-of-home (DOOH), drugiego po internecie najszybciej rozwijającego się medium reklamowego na świecie.
DOOH Vlog to inicjatywa, której celem jest budowanie świadomości na temat możliwości tego niezwykłego kanału komunikacji. W moich publikacjach znajdziecie najlepsze case'y z rynku, trendy, wizje rozwoju, a także relacje z ważnych wydarzeń.
Najnowszy, siódmy odcinek vloga poświęcony jest najlepszym przykładom wykorzystania motywów rodem z horrorów w reklamie DOOH.
W poprzednim odcinku przedstawiłem pięć najbardziej spektakularnych - moim zdaniem - przykładów zastosowań technologii digital signage, jakie pokazano na 16. edycji targów Integrated Systems Europe (ISE) w Amsterdamie.
Zapraszam do oglądania!
O autorze:
Damian Rezner, DOOH VLOG / dyrektor ds. innowacji w firmie Screen Network. Ekspert w dziedzinie nowych technologii reklamowych. Ponad 15-letnie doświadczenie w branży DOOH. Odpowiedzialny za wdrożenie kilkudziesięciu projektów digital signage, w tym wielu z wykorzystaniem możliwości interaktywnych.