Digital out-of-home bez tajemnic

Precyzyjny dobór grupy odbiorców, big data, real-time marketing, dopasowanie treści do lokalizacji, interakcja, retargeting. Kolejna reklama digitalowa? Nie! To możliwości digital out-of-home (DOOH), drugiego po internecie najszybciej rozwijającego się medium reklamowego na świecie.

Ekrany digital out-of-home są absolutnie wszechobecne. Spotykamy je w trakcie zakupów w centrum handlowym, wizyty w przychodni, na poczcie czy w trakcie podróży samochodem do domu. Dzięki stałemu podłączeniu do sieci internetowej oraz możliwości łączenia ekranów z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi (m.in. RFID, IoT, kamery, BLE, kinect) urzeczywistnią one futurystyczne wizje takich reżyserów jak Scott, Spielberg czy Zemeckis. Obraz reklamy przedstawiony w takich filmach jak „Raport mniejszości”, „Łowca androidów” czy „Powrót do przeszłości 2” nie jest już wymysłem scenarzystów. To rzeczywistość, która otacza nas na co dzień.

DOOH Vlog to inicjatywa, której celem jest budowanie świadomości na temat możliwości tego niezwykłego kanału komunikacji. W moich publikacjach znajdziecie najlepsze case'y z rynku, trendy, wizje rozwoju, a także relacje z ważnych wydarzeń.

Najnowszy, siódmy odcinek vloga poświęcony jest najlepszym przykładom wykorzystania motywów rodem z horrorów w reklamie DOOH.

W poprzednim odcinku przedstawiłem pięć najbardziej spektakularnych - moim zdaniem - przykładów zastosowań technologii digital signage, jakie pokazano na 16. edycji targów Integrated Systems Europe (ISE) w Amsterdamie.

Zapraszam do oglądania!

O autorze:

Damian Rezner, DOOH VLOG / dyrektor ds. innowacji w firmie Screen Network. Ekspert w dziedzinie nowych technologii reklamowych. Ponad 15-letnie doświadczenie w branży DOOH. Odpowiedzialny za wdrożenie kilkudziesięciu projektów digital signage, w tym wielu z wykorzystaniem możliwości interaktywnych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.