CCC zostaje globalnym partnerem UNICEF jako pierwsza polska spółka [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada agencja 2012, a za działania w internecie - H2O Creative.

Grupa CCC jako pierwsza polska spółka została globalnym partnerem UNICEF i przez najbliższe trzy lata będzie przekazywać środki pieniężne na rzecz pomocy dzieciom na świecie.

Każdy może wziąć udział w akcji, np. wybierając papierową torbę do każdych zakupów w sklepie CCC. Dochód ze sprzedaży przekazywany jest na wsparcie programów pomocowych UNICEF. Dodatkową możliwością wsparcia akcji jest zakup w sklepach CCC charakterystycznej błękitnej bransoletki. Koszt bransoletki to 5 zł.

Od blisko 20 lat CCC wspiera kolarstwo i z sponsoruje CCC Team. Kolarze z CCC Team również wspierają UNICEF. W ramach partnerstwa "CCC Team for Unicef" każdy kilometr przejechany przez kolarzy w wyścigach i podczas treningów jest przeliczany na 1 USD i przekazywany na rzecz UNICEF.

Chcąc wzmocnić zasięg całej akcji, 10 maja marka br. CCC rozpoczyna ogólnopolską kampanię, która zwraca uwagę, jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka, i informuje o współpracy. Głównym materiałem jest spot wideo, który będzie emitowany w maju i czerwcu w głównych stacjach telewizyjnych, kinach oraz internecie. Za kreację odpowiada agencja 2012, za zakup mediów MullenLowe MediaHub, a za działania w internecie agencja H2O Creative.

Katarzyna Kacprzak 307 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.