Skoda promuje nowe auto kompaktowe [wideo]

Scala reklamowana jest w telewizji, online i na outdoorze.

Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor m.in. samochodów czeskiej marki Skoda, przygotował kampanię reklamową nowego kompaktowego modelu Scala, po którym wiele sobie obiecuje na polskim rynku. Zgodnie z zapowiedziami producenta Scala ma być kompaktem klasy średniej, w którym dostępne są zaawansowane systemy wspomagania kierowcy i funkcjonalności zarezerwowane dotąd dla klasy premium. Ceny Scali kształtują się od 66,5 tys. zł (silnik 1,0 TSI) do 96,2 tys. zł (1,6 TDI). 

Kampania Scali będzie prowadzona do wakacji w telewizji, internecie i na outdoorze. Kreację opracowała agencja Isobar Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PHD. 

Maciej Burlikowski 1122 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.