Docs Against Gravity po raz 16.
Największy festiwal filmów dokumentalnych w Polsce odbywa się w sześciu miastach.
Oprócz grand prix filmy prezentowane na Docs Against Gravity rywalizują (edycja warszawska) o nagrody: Amnesty International Polska w konkursie filmów o prawach człowieka, Nos Chopina, ufundowaną przez Filmotekę Narodową Instytut Audiowizualny - FINA, "National Geographic" za najlepsze zdjęcia, czytelników "Co Jest Grane 24", Green Award Warsaw ufundowanej przez m. st. Warszawa dla najlepszego filmu o tematyce ekologicznej (nagrodzie towarzyszy sekcja "Klimat na zmiany"), miesięcznika "Zwierciadło" dla najlepszego filmu o tematyce psychologicznej, Akademii Dokumentalnej, miesięcznika "Focus" dla największej osobowości festiwalu, WWF dla najlepszej recenzji (konkurs dla widzów) oraz Nagrodę Dokumentalną Warszawy (nagroda publiczności).
Festiwalowi towarzyszą spotkania z gośćmi, debaty, warsztaty i koncerty. Wydarzenie, organizowane przez firmę dystrybucyjną Against Gravity i Fundację Oko Na Kino, otrzymuje dotacje od Ministerstwa Kultury i Sztuki, programu UE Kreatywna Europa, miejskich instytucji samorządowych, FINA oraz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Dyrektorem festiwalu jest Artur Liebhart, założyciel i szef firmy Against Gravity.
Bank Millennium jest związany z festiwalem i sponsoruje nagrodę główną od 2006 r. W 2016 r. objął patronat tytularny nad wydarzeniem. Bank, przedstawiający się jako "lider bankowości bez barier", jest także sponsorem pokazów filmów z audiodeskrypcją i wersją lektorską za pomocą aplikacji AudioMovie i napisami dla osób niesłyszących. - Audiodeskrypcja łamie bariery społeczne. Dzięki niej pomagamy osobom wykluczonym przez niepełnosprawność wzrokową wrócić do społeczeństwa. Jest to rozwiązanie, które sprzyja integracji, ponieważ osoby widzące i niewidzące mogą siedzieć obok siebie w kinie i wspólnie przeżywać seans filmowy – mówi Iwona Jarzębska, dyrektor departamentu public relations Banku Millennium.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.