Psy i koty testują Renault Kadjar [wideo]

- Z roku na rok przybywa w naszym kraju rodzin, dla których pies lub kot są nieodłącznym towarzyszem życia, w tym także podróży - podkreśla Małgorzata Szymańczak, account director z agencji Publicis, która przygotowała kampanię.

Grupa Renault i przygotowała kampanię reklamującą model Kadjar, w której nowe auto testują... psy i koty.

- Z roku na rok przybywa w naszym kraju rodzin, dla których pies lub kot są nieodłącznym towarzyszem życia, w tym także podróży. Istotne jest także to, że jest to grupa, która bardzo chętnie spędza czas w mediach społecznościowych, gdzie także królują zwierzęta domowe - wskazuje Małgorzata Szymańczak, account director z agencji Publicis, która przygotowała tę kampanię.

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty ze zwierzakami testującymi nowe Renault Kadjar. W przypadku działań zaprojektowanych z myślą o wykorzystaniu internetu, w tym mediów społecznościowych, agencja Publicis DWL opracowała ponad 40 formatów kreacji, które będą pokazywane m.in. w serwisach YouTube, Facebook i Instagram. Produkcją zajął się dom produkcyjny Ilmatic, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy OMD.

Maciej Burlikowski 1165 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.