David Beckham powołuje nowy team marketingowy

Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.

Nowy zespół ma zająć się wszystkimi aspektami działań komercyjnych Davida Beckhama, współpracą z markami oraz zarządzać marketingiem i finansami. Wprowadzi się do nowej siedziby w Londynie i będzie współpracować z menedżerem piłkarza Davidem Gardnerem, który obejmie też stanowisko dyrektora zarządzającego nowego przedsięwzięcia. Plany obejmują m.in. współpracę z markami i organizacjami non-profit, w tym AIA (grupa ubezpieczeniowa z siedzibą w Hongkongu), UNICEF i Malaria No More.

W skład zespołu wejdą: doradca strategiczny Nicola Howson (dotąd związana z firmą Freuds), CMO Isabel May (poprzednio w Burberry), dyrektor kreatywna Sara Hemming (ostatnio współpracująca ze Stellą McCartney) oraz David Heath (dotąd dyrektor zarządzający Ivy Park, marki odzieżowej, której współzałożycielką jest Beyonce). Heath pokieruje Seven Global, nowym joint venture Davida Beckhama i Simona Fulllera z Global Brands Group działającą głównie w sektorze modowym. Fuller, menedżer muzyczny i producent telewizyjny, twórca programu "Pop Idol", założył w 2010 r. XIX Entertainment, z którym obecnie rozstaje się Beckham.

Paweł Piasecki 241 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.