David Beckham powołuje nowy team marketingowy
Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.
W skład zespołu wejdą: doradca strategiczny Nicola Howson (dotąd związana z firmą Freuds), CMO Isabel May (poprzednio w Burberry), dyrektor kreatywna Sara Hemming (ostatnio współpracująca ze Stellą McCartney) oraz David Heath (dotąd dyrektor zarządzający Ivy Park, marki odzieżowej, której współzałożycielką jest Beyonce). Heath pokieruje Seven Global, nowym joint venture Davida Beckhama i Simona Fulllera z Global Brands Group działającą głównie w sektorze modowym. Fuller, menedżer muzyczny i producent telewizyjny, twórca programu "Pop Idol", założył w 2010 r. XIX Entertainment, z którym obecnie rozstaje się Beckham.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.