Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski w jury Golden Drum

Festiwal odbędzie się 17-18 października br. w Portorożu.

Tiffany Rolfe, executive vice president  i CCO R/GA z USA, została przewodniczącą grupy jurorskiej WHAT. Z Rolfe prace będzie oceniało 10 jurorów: Yasmina Baz, regional creative director, Leo Burnett Beirut, Liban, Michal Belej, associate creative director, Istropolitana Ogilvy, Słowacja, Karolina Galácz, creative director, DDB Budapest, Węgry, Eric Groza, creative director, TBWA\Moscow, Rosja, Gürkan Gürel, creative director, Tick Tock Boom, Turcja, Bartek Klimaszewski, creative director, McCann Worldgroup, Polska, Marin Kostov – Muro, executive creative director & partner, All Channels Communication Group, Bułgaria, Cătălin Rusu, chief creative partner and chief executive officer, Rusu + Bortun Bucharest, Rumunia, Eric Schoeffler, chief creative officer Group Germany i executive creative director Europe, Havas, Niemcy and David Suda, creative director, WMC/Grey Prague, Czechy. Grupa jurorska WHY 26. festiwalu Golden Drum będzie oceniać prace w kategoriach Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius Loci / Local spirit oraz Social Good.

Álvaro Rodrigues, chief executive officer & CCO w Fullpack z Rio de Janeiro, został przewodniczącym grupy jurorskiej WHY. Razem z nim prace oceniać będą: Mihai Costache, group creative director, MullenLowe Rumunia, Riccardo Fregoso, executive creative director i president creative, McCann WorldGroup, Francja, Mihnea Gheorghiu, global creative director, Publicis, Włochy, Christian Gosch, managing creative director, Serviceplan Austria, Burçak Günsev, managing partner, Wanda Digital / JWT, Turcja, Eran Nir, chief creative officer, GITAM BBDO, Izrael, Sašo Petek, creative director, Agencija 101, Słowenia, Mikołaj Sadowski, CCO i partner, 180hearbeats + Jung v Matt, Polska, Artem Sinyavskiy, founder & CCO, Marvelous, Rosja oraz Ivan Westerveen, creative director, Saatchi & Saatchi Belgrade, Serbia.

Festiwal odbędzie się 17-18 października br. w Portorożu.

Katarzyna Kacprzak 315 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.