Super Screen na Placu Unii Lubelskiej w Warszawie

Ekran LED firmy Screen Network został zamontowany na fasadzie centrum handlowego Plac Unii.

Ekran ma imponujący rozmiar (165 m kw.) oraz bardzo wysoką rozdzielczość (Pixel 10), a wyświetlane treści mogą zmieniać się w czasie rzeczywistym w zależności od istniejących uwarunkowań (Big Data / Image recognition). Wszystko to stwarza znacznie większe niż w przypadku klasycznego billboardu możliwości zaangażowania konsumenta.

 

Screen Network, spółka należąca do grupy kapitałowej 4Fun Media, jest liderem rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital-Out-Of-Home) w Polsce. Zarządza największą w kraju siecią (23 606 tys. ekranów) w 3 635 lokalizacjach, w tym czterdziestoma ekranami LED o powierzchni 50 mkw. w głównych ciągach komunikacyjnych w 12 dużych miastach.

 

Paweł Piasecki 221 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.