Konkurs Mistrzowie Domowych Wypieków rozstrzygnięty
Final konkursu organizowanego przez Optima Marketing Group dla marki Drożdże Babuni odbył się 11 maja w Warszawie.
Do rywalizacji o główną nagrodę 15 000 zł stanęło w sobotę 11 maja piętnastu finalistów. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować wypieki z wykorzystaniem Drożdży Babuni (Lesaffre Polska), a następnie przekonać do swoich autorskich propozycji trójkę jurorów - znanych blogerów kulinarnych: Ewę Wachowicz, Jolę z przepisyjoli.com oraz Grzegorza z mniammniam.pl. Wydarzenie miało charakter zawodów kulinarnych nawiązujących stylem do popularnych produkcji telewizyjnych. Imprezę poprowadził, a także przygotował warsztaty dla uczestników, znany i ceniony szef kuchni - Mikołaj Rey.
Cała akcja trwała od listopada 2018 roku. Jej celem była promocja marki Drożdży Babuni oraz zachęcenie konsumentów do pieczenia ciast z wykorzystaniem drożdży. Przez siedem miesięcy odbyły się 4 rundy eliminacyjne na profilach znanych blogerów kulinarnych, na portalu Facebook oraz na profilu Mistrzowie Domowych Wypieków. Zwycięzcy tych rund wzięli udział w Wielkim Finale.
Promocja w mediach społecznościowych przyniosła tysiące zgłoszeń do konkursu. Konkurs dodatkowo wspierała kampania w TV, prasie, internecie oraz działania w social media. Za kompleksową organizację konkursu oraz działaniami reklamowe odpowiadała agencja Optima Marketing Group z Krakowa.