Zalando rusza z kampanią na lato 2019

Kampania "Letnie trendy. Twoja wolność stylu" nawiązuje do strategii internetowej platformy modowej, która chce być "starting point for fashion".

Kampania ma podkreślać, że szeroki asortyment produktowy Zalando daje klientom swobodę wyboru i ułatwia im niczym nieskrępowane wyrażanie własnej osobowości. Główne przesłanie brzmi "Ubieraj się dla siebie, dla nikogo innego". W spocie możemy obserwować szereg wybieranych przez bohaterów wakacyjnych stylizacji nawiązujących do aktualnych trendów modowych. W warstwie muzycznej wykorzystany jest utwór „ANXT” kanadyjskiej grupy Random Recipe, która w tym roku odbywa trasę koncertową po Europie.

Reżyserem spotu jest Mark Albiston, mający na koncie oprócz reklam także filmy fabularne, telewizyjne i dokumentalne, wielokrotnie nagradzany m.in. na festiwalach w Cannes i Sundance. Kreację przygotowała agencja Mother London, za produkcję odpowiadały Sweetshop i Palma Pictures. Zdjęcia do kampanii, charakteryzujące się bardzo realistycznym, czasem wręcz naturalistycznym stylem, są dziełem Laury Coulson, która współpracowała z takimi markami jak Hermès, Burberry, Nike, Vogue, i-D, Dazed i Nowness.

Pierwsza emisja kampanii „Letnie trendy. Twoja wolność stylu” w Polsce obejmuje telewizję, OOH, digital oraz stronę zalando.pl.

Paweł Piasecki 221 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.