Wakacje.pl z kampanią "Wiele pytań, wiele odpowiedzi"

Za kreację odpowiada agencja Dziadek do Orzechów, doborem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Wakacje.pl.

Celem kampanii jest pokazanie platformy Wakacje.pl - agregatora ofert ponad 100 biur podróży - jako inteligentnego „panelu sterowania” dla poszukujących wakacji. Serwis ułatwia wybór konkretnej wycieczki oraz porównanie jej z innymi, a finalnie rezerwację i zakup - zarówno online, jak i w blisko 200 salonach w całej Polsce. W komunikacji podkreślono m.in. rolę stale aktualizowanej bazy opinii o zagranicznych hotelach.

Główną platformą dla przedstawienia insightu o trudności wyboru (klienci bywają zagubieni wśród ogromnej liczby ofert wakacyjnych i boją się nietrafnej decyzji) stały się dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne; powstały także spoty 15-sekundowe i billboardy sponsorskie. „Głosem” marki został aktor Rafał Mohr. Spot wyreżyserował Marcin Starzecki, produkcją zajęło się studio Graffiti Film, a postprodukcją Lunapark.

Oprócz telewizji kampania prowadzona od maja do września br. obejmie radio, outdoor, POS i social media.

Paweł Piasecki 221 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.