Nowa odsłona Ofeminin.pl

Przy nowym serwisie debiutuje Klub Shoppingowy.

Odświeżony serwis Ofeminin.pl debiutuje w nowej szacie graficznej z kampanią "W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem". To pierwsza duża zmiana serwisu działającego od 8 lat.

- Chcemy budować rzeczywistość, w której kobiety są razem, a nie przeciwko sobie. Młode Polki to jedne z najbardziej wymagających internautek. Media konsumują wieloplatformowo, na rozmaitych nośnikach, nie bojąc się nowych rozwiązań wydawniczych. Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić strategię i wprowadzić zmiany tak, by jeszcze lepiej odpowiadać na najsilniejsze potrzeby młodego pokolenia – mówi Marta Badurek-Pietniczka, dyrektor wydawnicza segmentu Women & Lifestyle w Ringier Axel Springer Polska.

W serwisie, od niedawna prowadzonym przez Martynę Wyrzykowską, nową redaktor naczelną, pojawi się znacznie więcej społecznie zaangażowanych treści, m.in. tematy dot. rozwoju zawodowego i osobistego kobiet, podróże.

Nowej odsłonie serwisu towarzyszy kampania wizerunkowa "W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem". Występują w niej uwspółcześnione postacie z bajek: Kopciuszek, Roszpunka i Królewna Śnieżka, które razem mierzą się z problemami zamiast występować przeciwko sobie. Kampania Ofeminin będzie wspierana działaniami w online, social mediach, w prasie oraz w radiu.

Przy nowym serwisie debiutuje Klub Shoppingowy, z dostępem do ofert w specjalnych cenach i limitowanych linii produktów. Zmienia się także system identyfikacji marki i szata graficzna serwisu. Całość została przygotowana przez działające w strukturach Ringier Axel Springer Polska - Design Studio.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.