Dwie agencje z Polski na short-listach D&AD 2019
Plej i 180heartbeats Jung v. Matt mają szansę na cztery Ołówki.
Spot "Pomagamy na 100", będący częścią kampanii przygotowanej przez agencję Plej przy wsparciu produkcyjnym Oto Film dla Biedronki i Caritasu, znalazł się na short-liście D&AD 2019 w kategorii Casting / Use of street casting.
"The Unbreakable Rainbow" przygotowana dla Ben & Jerry's (Unilever) przez 180heartbeats Jung v. Matt została nominowana w kategoriach Creativity for Good, Spatial Design oraz Media.
Wyniki tegorocznej 57. edycji konkursu poznamy podczas uroczystej ceremonii 23 maja.

Katarzyna Kacprzak
648 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane