Dwie agencje z Polski na short-listach D&AD 2019

Plej i 180heartbeats Jung v. Matt mają szansę na cztery Ołówki.

Spot "Pomagamy na 100", będący częścią kampanii przygotowanej przez agencję Plej przy wsparciu produkcyjnym Oto Film dla Biedronki i Caritasu, znalazł się na short-liście D&AD 2019 w kategorii Casting / Use of street casting.

"The Unbreakable Rainbow" przygotowana dla Ben & Jerry's (Unilever) przez 180heartbeats Jung v. Matt została nominowana w kategoriach Creativity for Good, Spatial Design oraz Media.

Wyniki tegorocznej 57. edycji konkursu poznamy podczas uroczystej ceremonii 23 maja. 

 

Katarzyna Kacprzak 336 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.