Murale Pilsnera Urquella w Warszawie i Krakowie
Outdoorowe kreacje przygotował Daniel Solený w ramach kampanii "Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna".
Murale Pilsnera stanowią integralną część kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", która obejmuje emisję spotów na miejskich ekranach Led, w serwisach VoD oraz w wybranych kinach, a także działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Dodatkowo zostały przygotowane kreacje OOH wyświetlane na nośnikach CLP, nawiązujące do lokali Tankovna, w których serwowany jest niepasteryzowany Pilsner Urquell z tanka, przywieziony prosto z czeskiego browaru, oraz tapsterów – mistrzów barmaństwa, którzy odbyli certyfikowane szkolenie w Pilźnie.
Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio, a kreacje zapraszające do lokali Tankovna stworzyła agencja AdValue. Zakup mediów płatnych powierzono domowi mediowemu Zenith Optimedia, kampanię w social mediach prowadzi agencja Mustard Prague, a działania PR i współpracę z influencerami koordynuje agencja Tailor Made PR.