Murale Pilsnera Urquella w Warszawie i Krakowie

Outdoorowe kreacje przygotował Daniel Solený w ramach kampanii "Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna".

Tematem przewodnim murali jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno, gdzie od 1842 r. Pilsner jest warzony i dystrybuowany na cały świat. - Dzięki tegorocznej kampanii chcemy przybliżyć Polakom to niezwykłe dziedzictwo marki, której tradycja od lat przekazywana jest kolejnym pokoleniom wybitnych piwowarów – mówi Marta Chymosz, junior brand manager marki Pilsner Urquell.

Murale Pilsnera stanowią integralną część kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", która obejmuje emisję spotów na miejskich ekranach Led, w serwisach VoD oraz w wybranych kinach, a także działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Dodatkowo zostały przygotowane kreacje OOH wyświetlane na nośnikach CLP, nawiązujące do lokali Tankovna, w których serwowany jest niepasteryzowany Pilsner Urquell z tanka, przywieziony prosto z czeskiego browaru, oraz tapsterów – mistrzów barmaństwa, którzy odbyli certyfikowane szkolenie w Pilźnie.

Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio, a kreacje zapraszające do lokali Tankovna stworzyła agencja AdValue. Zakup mediów płatnych powierzono domowi mediowemu Zenith Optimedia, kampanię w social mediach prowadzi agencja Mustard Prague, a działania  PR i współpracę z influencerami koordynuje agencja Tailor Made PR.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.