Niestandardowa kampania Volkswagena T-Cross [wideo]
Działania w sieci kin Cinema City, w tym z wykorzystaniem marketingu sensorycznego, koordynuje New Age Media.
- Zastosowanie marketingu sensorycznego ma na celu wzbogacenie przekazu i zaakcentowanie najważniejszych treści zawartych w spocie. - Technologia 4DX sprawia, że widz doświadcza wszechstronnych bodźców, począwszy od efektów wizualnych, poprzez dźwięk i intensywne bodźce ruchowe, aż po zapach. Dzięki zastosowaniu tak nowoczesnych form przekazu nasi widzowie będą mogli nie tylko zobaczyć, ale także poczuć energię nowego modelu auta. Wielofunkcyjne fotele znajdujące się w salach Verva 4DX dają takie możliwości – podsumowuje Katarzyna Dziomdziora, senior marketing communications specialist w Volkswagen Group Polska. Kampania w kinach obejmuje także komunikację poza ekranem - Digital Poster Box oraz Video Wall.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.
Działania w kinach są częścią szerszej kampanii reklamowej, której twarzą jest modelka i aktorka Cara Delevingne. Nowy Volkswagen T-Cross będzie promowany również w TV, prasie, na outdoorze i online.