Coca-Cola startuje z kampanią #wciazzmieniamy
Polska jest pierwszym krajem, w którym rusza projekt. Otrzyma silne wsparcie komunikacyjne.
W ramach kampanii #wciazzmieniamy w Warszawie stanie 10 nowoczesnych automatów do zbiórki opakowań plastikowych, metalowych i szklanych. Automaty dostarczy polska firma EcoTech System oferująca rozwiązania wspierające działania ekologiczne. Maszyny przyjmować będą butelki plastikowe PET, aluminiowe puszki oraz butelki szklane. W zamian oddający opakowania, przy użyciu specjalnej aplikacji, otrzyma punkty, które będzie mógł wymienić na różnego rodzaju benefity, jak np. zniżki na komunikację miejską, bilety do kina czy zniżki na kawę w wybranej sieci kawiarni.
#Wciążzmieniamy jest kampanią europejską, w innych krajach realizowaną pod hasłem "#neversettle". Polska jest pierwszym krajem, w którym ruszy kampania, a kolejne wyemitują ją w najbliższych miesiącach.
Inicjatywy społeczne związane z projektem to m.in. realizowany we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką ogólnopolskie programy skierowane do kobiet i młodych. "Sukces to JA" to program aktywizacji zawodowej kobiet, w ramach którego od 2016 r. przeszkolono już ponad 257 tys. kobiet w całym kraju. Z kolei YEP Academy to nowoczesna platforma internetowa wspierająca młodych ludzi w wyborze kierunku edukacji, a także ścieżki zawodowej. Platforma oferuje młodym ludziom dostęp do wiedzy, szeroką ofertę szkoleń, testy profilujące oraz oferty pracy. Program uruchomiony jesienią 2018 r. przyciągnął ponad 100 tys. osób, które uczestniczyły w szkoleniach. Coca-Cola uruchomiła także autorski program mentoringowy, który daje młodym ludziom dostęp do pracowników firm Coca-Cola ze wszystkich szczebli.
Za kreacją kampanii na poziomie europejskim stoi agencja Maverick z Londynu. Polską adaptację przygotowała agencja On the Wave Digital. Ta sama agencja stoi za produkcją lokalnych spotów, które są częścią kampanii. Media zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. Wsparcie PR zapewnia agencja FleishmanHillard. Głównym kanałem komunikacji dla kampanii są digital i social media ze wsparciem radia oraz printu. Kampania będzie mieć także swoich ambasadorów, a wśród nich Red Lipstick Monster oraz Ajgor.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.