P&G rozszerza ofertę kapsułek do prania Ariel

Kampanię w digitalu koordynuje MediaCom Warszawa.

Procter & Gamble wprowadził dwa nowe warianty kapsułek do prania Ariel Pod, adresowane do osób uprawiających sport, zainteresowanych trendem athleisure, oraz tych, którzy chcą, by ubrania służyły im jak najdłużej.

Ariel Complete Fiber Protection Pods (formuła zapewniająca elastyczność ubrań i ochronę koloru) oraz Ariel Active Deo-Fresh Pods (formuła pozwalająca na utrzymanie świeżości ubrań, wariant Active posiada mocne związki zapachowe i technologie, które maskują przykre zapachy). 

Nowość wsparto działaniami reklamowymi w digitalu. Media kampanii koordynuje MediaCom Warszawa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.