Grey Agencją Roku, Mindshare Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"
Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.
Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu ("Udana rozgrywka"), MediaCom Warszawa ("Biznesklasa") i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative) ("Skuteczne grupowe wsparcie"). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS ("Międzynarodowy sukces"), Grupie S/F ("Wzorowa integracja"), OS3 (wyróżnienie za transformację "Pełne 360 stopni") oraz Hand Made ("Nieustępliwi do końca").
W raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" przedstawione zostały portrety 51 agencji reklamowych i 26 domów mediowych. Próbę wyjściową do badania stanowi połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazywanych „MMP". W najnowszym badaniu próba wyjściowa wynosiła 3104 osoby. W tej fali badania zrealizowaliśmy wywiady z 1080 osobami.
W najnowszym numerze "Media & Marketing Polska" publikujemy również raport "Agencje Eventowe 2019". Tytuł Agencji Roku otrzymał Brave. Jak piszemy w dorocznym raporcie: "2018 r. był dla agencji bardzo udany, co potwierdzają zadowoleni ze współpracy klienci i - co najważniejsze - potwierdzają to uczestnicy organizowanych przez nią eventów. Warto zaznaczyć, że wśród tych zadowolonych klientów są przedstawiciele takich marek jak Desperados, Doritos, Netflix czy H&M". Wyróżnienie otrzymała Endorfina Events ("Produkt eksportowy").
Wczoraj podczas uroczystej gali wręczenia nagród agencjom uhonorowano również marki i marketerów. Tytuł CMO Roku otrzymała Małgorzata Lubelska, szefowa marketingu Grupy Żywiec. Małgorzata Lubelska w opinii redakcji „MMP” jest „konsekwentną rewolucjonistką”, dzięki której piwo Żywiec odzyskało pozycję numer 1 w segmencie marek premium.
Tytuł Marki Roku przyznano Żabce. Redakcja doceniła przede wszystkim otwarcie marki na innowacje oraz fakt, że największa sieć convenience wciąż zaskakuje nowymi pomysłami. Pokazuje, że handel w wydaniu offline też może być innowacyjny i nowoczesny.
Wyróżnienia otrzymało aż sześć brandów: Ben & Jerry’s, Eobuwie, Santander Bank Polska, Gripex, Empik oraz Skoda. Ben & Jerry’s - za bezkompromisowość, obronę niepopularnych wartości i odwagę w komunikacji z konsumentami. Eobuwie - za skalę działalności, w tym łączenie kanału online i sklepów fizycznych, nowatorskie rozwiązania technologiczne oraz wysoki poziomem obsługi klienta. Santander Bank Polska - za sprawnie przeprowadzony rebranding, który może być wzorem dla innych. Gripex - za wybijającą się na tle konkurencji komunikację, innowacyjną jak na kategorię przeziębieniową. Empik - za konsekwentne (od lat) stawianie na omnichannelowy model rozwoju. Skoda, która od 10 lat jest liderem polskiego rynku samochodowego, nie spoczywa na laurach, nadal szuka i eksperymentuje – argumentowano.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.