L’Oréal wprowadził nową markę kosmetyków do włosów - Redken
Kosmetyki będą dostępne w salonach fryzjerskich.
Kosmetyki są bogate w proteiny i zachowują naturalny odczyn pH. – Polski rynek produktów fryzjerskich jest już na tyle dojrzały, że oceniliśmy, że jest na nim miejsce dla dużej, rozpoznawalnej marki – zaznacza Bartosz Gutkowski, Redken, brand director.
Działania reklamowe objęły event dla influencerów zorganizowany przez The Icon Agency oraz współpracę z influencerami przygotowaną przez centralę L'Oreala.
Redken dołączył do innych marek fryzjerskich w ofercie L’Oréala: Kérastase, L’Oréal Professionnel i Matrix.
Marka powstała w 1960 r. w Nowym Jorku. Stworzyli ją amerykańska aktorka Paula Kent oraz jej przyjaciel – stylista fryzur Jheri Redding. Od początku lat 70. marka szkoli fryzjerów pragnących poszerzać swoją wiedzę, dzięki czemu stała się pionierem w branży salonów fryzjerskich. Od 1993 r. znajduje się w portfolio grupy L'Oréal.