L’Oréal wprowadził nową markę kosmetyków do włosów - Redken

Kosmetyki będą dostępne w salonach fryzjerskich.

L’Oréal wprowadził na polski rynek Redken - nową markę profesjonalnych  kosmetyków do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów. Od lat podbija ona amerykański rynek. Produkty Redken dla kobiet i mężczyzn (do pielęgnacji włosów i bród) będą dostępne w wybranych salonach fryzjerskich.

Kosmetyki są bogate w proteiny i zachowują naturalny odczyn pH. – Polski rynek produktów fryzjerskich jest już na tyle dojrzały, że oceniliśmy, że jest na nim miejsce dla dużej, rozpoznawalnej marki  – zaznacza Bartosz Gutkowski, Redken, brand director.

Działania reklamowe objęły event dla influencerów zorganizowany przez The Icon Agency oraz współpracę z influencerami przygotowaną przez centralę L'Oreala.

Redken dołączył do innych marek fryzjerskich w ofercie L’Oréala: Kérastase, L’Oréal Professionnel i Matrix.

Marka powstała w 1960 r. w Nowym Jorku. Stworzyli ją amerykańska aktorka Paula Kent oraz jej przyjaciel – stylista fryzur Jheri Redding. Od początku lat 70. marka szkoli fryzjerów pragnących poszerzać swoją wiedzę, dzięki czemu stała się pionierem w branży salonów fryzjerskich. Od 1993 r. znajduje się w portfolio grupy L'Oréal.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.