RTV Euro AGD z nowym konceptem sklepu w Galerii Młociny
W sklepie otwartym wczoraj w południe zastosowano nową aranżację przestrzeni, a także nowy sposób komunikacji i interakcji z klientem.
Przestrzeń sklepu zaprojektowano z myślą o komforcie klientów i możliwościach ekspozycyjnych – meble są niższe, alejki między poszczególnymi ekspozytorami szersze, podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny.
Doradcy w sklepie Euro w Galerii Młociny będą wyposażeni w tablety z łącznością bezprzewodową, co pozwoli łatwiej i efektywniej w dowolnym miejscu wybierać i porównywać dostępne produkty. Zgodnie ze strategią omnichannel w nowym sklepie wprowadzono także ułatwienia dla klientów sklepu online - osobną strefę obsługi, w której mogą opłacić zamówienia internetowe i odebrać towar. W sklepie wprowadzono także ekrany digital signage, na których emitowane są dynamiczne treści wysokiej jakości. – Za pomocą nowoczesnych ekranów nie tylko możemy komunikować klientom nasze akcje promocyjne i bieżące kampanie, ale tworzymy także klimat i oprawę wnętrza – mówi Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.
Z kolei z myślą o gamerach - szybko rosnącej grupie klientów - stworzono oddzielną ekspozycję foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR. - Mamy szeroką ofertę dla tej grupy odbiorców, dlatego zależy nam na właściwym pokazaniu jej nie tylko w sklepie internetowym, ale także w naszych sklepach stacjonarnych - podkreśla Kamil Szczęsny, kierownik działu handlowego w RTV Euro AGD.
Na otwarcie salonu - już 279. sklepu stacjonarnego w sieci - przewidziano specjalną ofertę promocyjną, z której można skorzystać wyłącznie w Galerii Młociny.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.