Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę [wideo]
W konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.
I wreszcie agencja AMV BBDO oraz studio produkcyjne Somesuch wyróżniono złotym Czarnym Ołówkiem za kampanię "Viva La Vulva" dla marki podpasek Libresse.
W ostatnich dwudziestu latach - tyle obejmuje internetowe archiwum konkursu DA&D - polskie projekty zdobyły łącznie 14 nagród. W 2018 roku Polsce przypadło pięć Ołówków, z tego cztery kampanii 'Do ostatniego drzewa" (Ogilvy & Mather Polska dla Greenpeace Polska).
Ceremonia wręczenia nagród w konkursie D&AD - jednym z najstarszych i najbardziej prestiżowych w branży reklamowej - miała miejsce w Londynie 23 maja. O nagrody rywalizowało w br. łącznie 720 prac w 34 kategoriach. Pełną listę nagrodzonych i nominowanych w br. prac można znaleźć tutaj.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.