Bambino i Chapter 1 pielęgnują dziecięcą wyobraźnię!

Ruszyła kampania marki Bambino, zachęcająca najmłodszych do rozwijania wyobraźni i kreatywności. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Chapter1, za zakup mediów - OMD.

Znana od wielu lat marka Bambino wystartowała z komunikacją linii Bambino Dzieciaki w ramach platformy „Podróże z wyobraźnią”. Przenosi dzieci w świat przygód Bolka i Lolka, zapraszając je do poznania najciekawszych miejsc w Polsce. Dzięki dziecięcej wyobraźni wystarczą kartony czy opakowania po produktach Bambino, by uczestniczyć w niesamowitych przygodach.

Na potrzeby kampanii wyprodukowano animowany spot kinowy, w którym dziecięcy bohaterowie odbywają podróż przez Polskę w kartonowym wehikule, udowadniając, że dziecięca wyobraźnia może zaprowadzić nas dokąd tylko zechcemy. Film emitowany jest w kinach oraz w dziecięcej TV.

W ramach kampanii realizowane są dwa konkursy, w których wygrać można m.in. voucher o wartości 5 tys. złotych na realizację dziecięcych marzeń oraz książki z przygodami Bolka i Lolka.

Przygotowaniem i realizacją akcji zajęła się, wyłoniona w przetargu, poznańska agencja Chapter1. W ramach zintegrowanej kampanii powstał spot reklamowy, komunikacja POSM, strona internetowa, animacje na kinowe nośniki off screen.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.