Zdobycie Mount Everest przez CEO częścią kampanii klimatycznej koncernu Arçelik
Hakan Bulgurlu, CEO Arçelika, zdobył najwyższy szczyt Ziemi 23 maja.
Kierownictwo tureckiego koncernu zorganizowało wcześniej kilkakrotnie podobne wyprawy służące ekologicznej edukacji pracowników i szerszych grup społecznych - Kilimandżaro zostało zdobyte w 2011 r., Elbrus w 2017 r., a Aconcagua w 2018 r.
Firma informowała o ekspedycji w mediach społecznościowych - na profilach Hakana Bulgurlu oraz marki Arçelik Global na Twitterze i Instagramie. Bulgurlu zamieścił też 2 maja br. list otwarty w serwisie LinkedIn pod wymownym tytułem "Jesteśmy w punkcie przełomowym, a czas nie gra na naszą korzyść".
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.