Anna Guzik w kampanii serów kremowych Hochland

Aktorka odkrywa szeroki wachlarz kulinarnych zastosowań tych produktów.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań, do których można użyć serów kremowych Hochland.

Zaplanowano kampanię telewizyjną, działania online i kampanią w social mediach (Facebook i Instagram) z dedykowanymi formatami i kreatywnymi przepisami. Hochland po raz kolejny podejmie też współpracę z wybranymi Influencerami i blogerami. Marka kontynuuje również współpracę z Damianem Kordasem, którego przepisy kulinarne pojawiają się regularnie na kanale YouTube.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD, zakup mediów koordynuje Value Media. Działania public relations prowadzi agencja Quality Public Relations.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.