"Gazeta Wyborcza" z kampanią na 30-lecie

Główne hasło brzmi: "Co pokolenie, to Wyborcza".

Ruszyła  nowa kampania wizerunkowa "Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pod hasłem "Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach i internecie, mają przypominać, że „Gazeta Wyborcza” już od 30 lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.

Założenia kampanii, która potrwa do końca czerwca br., przygotowały działy marketingu i strategii online "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Produkcją spotów zajęło się SzutSzut Studio, a za zakup mediów odpowiadał dział marketingu dziennika wspierany przez dom mediowy Spark Foundry. 

Spoty reklamowe z hasłem "Co pokolenie, to Wyborcza” będzie można zobaczyć w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN24, kanały tematyczne), kinach sieci Helios w całej Polsce oraz w internecie (Facebook, Google, serwisy internetowe Agory). Oprócz tego kreacje będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, na ekranach indoorowych oraz w prasie (magazyny i czasopisma Agory, a także "Newsweek” i "Polityka”). Kampania będzie też obecna na łamach "Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.