"Gazeta Wyborcza" z kampanią na 30-lecie
Główne hasło brzmi: "Co pokolenie, to Wyborcza".
Założenia kampanii, która potrwa do końca czerwca br., przygotowały działy marketingu i strategii online "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Produkcją spotów zajęło się SzutSzut Studio, a za zakup mediów odpowiadał dział marketingu dziennika wspierany przez dom mediowy Spark Foundry.
Spoty reklamowe z hasłem "Co pokolenie, to Wyborcza” będzie można zobaczyć w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN24, kanały tematyczne), kinach sieci Helios w całej Polsce oraz w internecie (Facebook, Google, serwisy internetowe Agory). Oprócz tego kreacje będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, na ekranach indoorowych oraz w prasie (magazyny i czasopisma Agory, a także "Newsweek” i "Polityka”). Kampania będzie też obecna na łamach "Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).