Comedy Central w nowej oprawie graficznej

Równocześnie startuje kampania promocyjna stacji na 25-lecie serialu "Przyjaciele".

Zmiany szaty graficznej stacji są efektem globalnego rebrandingu Comedy Central.   

Pierwszą kampanią w nowej oprawie jest akcja promocyjna serialu "Przyjaciele”, jednego z najpopularniejszych na antenie stacji. Kampania "Przyjaciele od A do Z” w formie alfabetu przypomni najbardziej znane i najzabawniejsze momenty z serialu. Główną kreacją jest teledysk, którą uzupełni ponad 20 krótkich, sześcio- i piętnastosekundowych spotów. Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach własnych Viacomu, w ogólnopolskiej telewizji Polsat, wybranych stacjach tematycznych oraz w digitalu, m.in. na platformach Facebook i YouTube. Za kreację odpowiada dział marketingu VIMN, a za zakup mediów Starcom.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.