Fuzetea promuje nowe smaki

Są to: Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem.

Marka herbaty mrożonej Fuzetea startuje z kampanią promocyjną dwóch nowych wariantów smakowych  – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem.

To  najnowsze produkty, które dołączyły do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty dostępnej w
portfolio marki. W pierwszej połowie roku na rynku pojawiła się Fuzetea Bez Cukru.
 
Coca-Cola systematycznie rozwija ofertę napojów o niskiej lub zerowej zawartości cukru, zgodnie z europejskim zobowiązaniem firmy, że do 2020 r. obniży kaloryczność swoich napojów co najmniej o 10%.
 
Marka  rusza z szeroko zakrojoną kampanią reklamową w telewizji, kinach, prasie i internecie. Działania obejmują także outdoor, dedykowane aktywności w social mediach oraz współpracę z influencerami.

Za realizację kampanii odpowiadają: MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów), Publicis (działania
ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz
Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.