"Media & Marketing Polska" w warszawskim metrze

Od 3 czerwca wiadomości przygotowywane przez zespół redakcyjny "MMP" pojawiają się na nośnikach cyfrowych Stroer Media.

Począwszy od 3 czerwca co tydzień na ekranach Stroer Media w wagonach warszawskiego metra emitowany jest blok informacyjny z najświeższą porcją wiadomości ze świata mediów i  marketingu.  Przygotowuje je zespół redakcyjny magazynu "Media & Marketing Polska" oraz MMP24. Treści z bloku „MMP” adresowane są do pasażerów, którzy zainteresowani są - niekoniecznie zawodowo - tematyką reklamy i marketingu, mediów oraz public relations, a także ogólnymi trendami w szeroko pojętej branży medialnej.

- Marki i reklama już dawno przestały być przedmiotem zainteresowania wyłącznie profesjonalistów i stały się elementem popkultury. Na ekranach w metrze zaprezentujemy informacje, które pokażą, jak ciekawy jest świat mediów i reklamy – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „MMP”.

- Emitowanie, obok reklam, atrakcyjnego i przyciągającego uwagę pasażerów contentu, to kluczowy element strategii rozwoju Ströer TV. Do treści dostarczanych przez Polsat News, twórców aplikacji do nauki angielskiego Fiszkoteka, a także naszego autorskiego cyklu „Następna Stacja Kultura”, dodajemy materiały medialno-lifestyle’owe tworzone przez naszych partnerów z VFP Communications – mówi Tomasz Cirmirakis, marketing communication manager, Ströer Media.

Tydzień od premiery pierwszego bloku informacyjnego „MMP” do treści emitowanych w warszawskim metrze dołączą również newsy z dwóch pozostałych tytułów wydawanych przez VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. – miesięczników „Food Service” oraz „Handel” z ich serwisami internetowymi ouichef.pl oraz handelextra.pl.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.