Carrefour z nową odsłoną kampanii Act For Food
W roli głównej w kampanii pod hasłem "BIO na zdrowie" występuje Wojciech Mecwaldowski.
- Kampania Act For Food powstała po to, by zmieniać postawy klientów uświadamiając im, jak mogą się lepiej odżywiać. Dlatego Carrefour podejmuje działania mające na celu demokratyzację BIO. Dzięki najnowszej kampanii chcemy edukować klientów i przełamywać główne bariery, które wstrzymują ich przed korzystaniem z produktów ekologicznych takie jak cena i brak znajomości korzyści płynących z ich spożywania. Najnowsza kampania, wykorzystując synergię wielu kanałów dotarcia z dużym naciskiem na różnorodne formaty kreatywne w działaniach digitalowych, wspiera realizację strategii sieci – powiedział Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT i e-commerce.
Za kampanię Act For Food odpowiadają Saatch&Saatchi IS oraz Arena Media i K2 Precise.