Carrefour z nową odsłoną kampanii Act For Food

W roli głównej w kampanii pod hasłem "BIO na zdrowie" występuje Wojciech Mecwaldowski.

Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem  promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny - z dziewiątym "konkretem" pod hasłem "BIO na zdrowie".  Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z influencerami, a także ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską, z SGGW w Warszawie.

- Kampania Act For Food powstała po to, by zmieniać postawy klientów uświadamiając im, jak mogą się lepiej odżywiać. Dlatego Carrefour podejmuje działania mające na celu demokratyzację BIO. Dzięki najnowszej kampanii chcemy edukować klientów i przełamywać główne bariery, które wstrzymują ich przed korzystaniem z produktów ekologicznych takie jak cena i brak znajomości korzyści płynących z ich spożywania. Najnowsza kampania, wykorzystując synergię wielu kanałów dotarcia z dużym naciskiem na różnorodne formaty kreatywne w działaniach digitalowych, wspiera realizację strategii sieci – powiedział Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT i e-commerce.

Kampania "BIO na zdrowie” rozpoczęła się oficjalnie 2 czerwca br. emisją spotów telewizyjnych i radiowych. Głównym bohaterem kampanii jest Bobas (w tej roli Wojciech Mecwaldowski), komentujący otaczającą go rzeczywistość. Kampanię otwiera 30-sekundowy spot telewizyjny. Aktywacja ma silne wsparcie działaniami digitalowymi. Poza komunikacją w mediach społecznościowych sieci tj. na Facebooku, Instagramie oraz YouTube, klienci znajdą szereg materiałów na stronie Carrefour.pl. Sieć rozpoczyna również współpracę ze znaną blogerką parentingową - Bakusiowo.

Za kampanię Act For Food odpowiadają Saatch&Saatchi IS oraz Arena Media i K2 Precise. 

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.