16 statuetek i 22 wyróżnienia w konkursie Golden Arrow

Wyniki konkursu poznamy na uroczystej gali 18 czerwca w Małej Warszawie.

16 statuetek, 22 wyróżnienia i jedną nagrodę specjalną przyznało jury w konkursie Golden Arrow.  Nominacje otrzymało 76 prac. Jury składające się z przedstawicieli agencji i marketerów obradowało wczoraj pod przewodnictwem Adama Nowaka, country loyalty & CRM managera IKEA. Z pełnym składem jury i sylwetkami jurorów można zapoznać się tutaj.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika "Media & Marketing Polska".

Wyniki poznamy 18 czerwca podczas uroczystej gali w Małej Warszawie. Na tej samej gali  rozdane zostaną nagrody dla agencji interaktywnej roku i agencji marketingu zintegrowanego roku przyznane przez redakcję "Media & Marketing Polska".

Bilety na galę są do kupienia w naszym sklepie.

 

Tomasz Wygnański 686 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.