Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions

W kategoriach Titanium i Glass będzie walczyć m.in. z Nike, Adidas, HBO, The New York Times, Gillette, L'Oreal i Volvo.

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia "Twojego Weekendu", przeprowadzona przez Gazeta.pl wraz z VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, otrzymała dwie nominacje do Cannes Lions. 

Projekt wydania ostatniego "Twojego Weekendu", na potrzeby konkursu nazwany "The Last Ever Issue", znalazł się na listach kampanii nominowanych do Lwów w dwóch kategoriach: Titanium i Glass. Zwycięzcy Cannes Lions 2019  ogłoszeni zostaną podczas finałowej gali w piątek 21 czerwca br.
 
W kategorii Titanium nagradzane są najwybitniejsze projekty marketingowe mijającego roku – prowokujące, inspirujące i wyznaczające nowe kierunki w branży, a projekt Gazeta.pl  zawalczy z markami takimi jak: Nike, Adidas, HBO czy "The New York Times".
W kategorii Glass nominowane są 22 projekty z całego świata, które odnoszą się do kwestii uprzedzeń lub nierówności płci. Ostatni "Twój Weekend" to pierwsza w historii konkursu akcja marketingowa z Polski, która jest nominowana w tej kategorii. Została wyróżniona obok kampanii m.in. Gillette, Nike, L’Oreal czy Volvo.
 
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji były: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
 
Projekt wydania ostatniego "Twojego Weekendu” dostał również osiem nominacji do konkursu KTR 2019. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.