Circle K wprowadza nowy koncept sklepów

Do końca kwietnia 2020 r. planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach paliw w Polsce.

Sieć Circle K wprowadza nowy koncept swoich sklepów na stacjach paliw - zmienia się aranżacja wnętrz, powiększa przestrzeń przeznaczona do odpoczynku, poszerza oferta gastronomiczna. Pilotażowe punkty uruchomiono m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Wieluniu. Do końca kwietnia 2020 r. Circle K planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach w Polsce.

Projekt przygotowała norweska projektantka Niny Kristofferson z uwzględnieniem pomysłów dostarczonych przez pracowników Circle K. Dominującym kolorem jest czerń, a towarzyszą jej ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach nawiązujące do kolorystyki marki. Całości dopełniają lampy w kształcie okręgów rzucające światło o ciepłej barwie. Przestrzeń dla gości została wyposażona w mniejsze stoliki, wygodne kanapy oraz wysokie krzesła i stoły. Udostępniono także bezpłatne WiFi, które uzupełnia gościom miły wypoczynek podczas delektowania się kawą z kącika Simply Great Coffee, a nawet umożliwia zorganizowanie spotkania biznesowego.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.