Sprite w puszce z tęczowym logo
To część długofalowej kampanii #Iloveuouhater.
Puszka jest tylko częścią kampanii. W Polsce marka stawia na hasła "Bycie sobą jest konkretnie orzeźwiające” i "Niech gadają. Żyj rześko”, "Trwa sezon hejterów. Żyj rześko".
Komunikacja całej kampanii opiera się na prawdziwych historiach osób i autentycznych, hejtujących komentarzach, z jakimi się spotykali. Bohaterami "I love you hater” na całym świecie zostali nie aktorzy, ale osoby, które same doświadczyły agresji ze względu na swoją odmienność, a mimo to spełniają swoje marzenia. Twarze kampanii to m.in. artyści, sportowcy, społecznicy - np. polski tancerz latynoamerykański, wytatuowana "rave girl", mistrzyni olimpijska w pływaniu Rocio Velazquez, surferka Liz Romer ze Szwecji czy zawodniczki damskiej drużyny piłkarskiej CE Sant Gabriel z Barcelony.
Za adaptację całej kampanii "Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" na rynek polski odpowiedzialny jest dom
mediowy MediaCom, dom produkcyjny FeelMovie wraz z duetem reżyserskim Natalią Jakubowską i Łukaszem Gronowskim. Za obsługę marketingową kampanii odpowiadają firmy LiquidThread (aktywności w internecie, m.in. w social mediach), Fortis (przygotowywanie materiałów BTL) oraz MediaCom (planowanie i zakup mediów).
Za obsługę PR całej kampanii #Iloveuouhater odpowiada agencja Big Picture, która była odpowiedzialna za ogólnoeuropejską strategię public relations/ public affairs. Na jej bazie pozostałe rynki budowały swoje narracje i lokalne partnerstwa dla tej komunikacji.
Kampania ma charakter długofalowy i obejmie szeroki miks mediów, docierających do młodej grupy docelowej. Bazując na YouTube i kilku formatach wideo o różnej długości, a także visualach i gifach, obejmie także inne formaty digital dopasowane do Facebooka i Instagrama. Reklama telewizyjna towarzysząca pierwszemu etapowi komunikacji trafiła na ekrany 1 maja. Zaplanowano także szereg działań w punktach sprzedaży, a w dalszej perspektywie także ambient i udział marki w wydarzeniach specjalnych.