Tramwaj do Młocin z okazji otwarcia największego centrum handlowego w Warszawie

Event przygotowała firma Business Consulting - Media Miejskie.

Przełomowe wydarzenie, zakończone spektakularnym sukcesem, często wywołuje efekt domina.

Taki efekt nastąpił też po głośnym i szeroko komentowanym w mediach ekologicznym evencie dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - „Zielonym Tramwaju”. Liczne grono naśladowców spowodowało, że działania eventowe wykorzystujące miejską infrastrukturę i niestandardowe pomysły stały się modne i zauważalne.

Business Consulting – Media Miejskie od lat zachęca klientów do odważnego i oryginalnego podejścia do reklamy, proponując im realizację wyjątkowych wydarzeń promocyjnych w przestrzeni miejskiej. Propozycje te prawie zawsze przegrywały z reklamą w mediach wysokozasięgowych, posługujących się telemetrią i liczbą kliknięć – „bo mierzalne”, „bo ROI” i inne tego typu argumenty.

Ale dzisiaj jest już inaczej. Gdy okazało się, że dobrze przeprowadzony i dobrze komunikowany event, poza zasięgiem zbudowanym z uczestników wydarzenia, generuje także wymierny „ekwiwalent reklamowy”, to stał się on narzędziem promocyjnych, po które sięga się chętniej. I śmielej.

Business Consulting idzie za ciosem i odważnym klientom proponuje kolejne przebojowe pomysły. Tak jest także w przypadku „Tramwaju do Młocin”, czyli eventu z okazji otwarcia największego centrum handlowego w stolicy. Na pokładzie warszawskiego tramwaju zagościła scenografia nawiązująca do Hali Hutnik, z industrialną atmosferą i promocją fastfoodowych marek. Wnętrze pojazdu udekorowano żywymi roślinami, przypominającymi o rekreacyjnym charakterze Młocin, a nazwa tramwaju kojarzy się z popularną, warszawską piosenką Jaremy Stępowskiego:

„Panowie, panie, to nie są kpiny
Na letnie dni po prostu nie ma jak Młociny
To życia urok, życia treść
Do Młocin (….) no i cześć.”

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.