Ed Sheeran współpracuje z marką Heinz

W ramach współpracy firma wyprodukowała limitowaną serię Edchupu.

Marka Heinz, znana na świecie głównie jako producent kultowego ketchupu, świętuje w tym roku 150. rocznicę powstania. Z tej okazji współpracuje ze znanym  muzykiem - Edem Sheeranem.

Muzyk wyszedł z propozycją napisania, wyreżyserowania oraz wystąpienia w reklamie telewizyjnej Heinza – a marka przyjęła propozycję. Jednym z jej kluczowych punktów będzie pojawienie się na rynku nowego ketchupu w butelce dedykowanej celebrycie – Edchupu.

Na jej opakowaniu znajduje się stworzona specjalnie na potrzeby kampanii emotikona "tomoji", pomidora, który fryzurą i okularami przypomina Eda Sheerana. Limitowana edycja butelki będzie dostępna w Polsce w połowie czerwca.

Celebryta na znak silnego związku z marką wytatuował sobie etykietę ketchupu na ramieniu, żeby jak twierdzi, "mieć ją zawsze przy sobie".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.