720 mln osób miesięcznie korzysta z Facebook Watch

Platforma została uruchomiona globalnie pod koniec sierpnia ub.r. 

Platforma służy udostępnianiu treści wideo oraz dyskutowaniu na ich temat z przyjaciółmi, innymi fanami i z samymi twórcami. Jak podaje Facebook, z platformy korzysta obecnie ponad 720 mln osób miesięcznie, a 140 mln odwiedza ją każdego dnia. Średnio ludzie spędzają na platformie 26 minut dziennie.

Facebook stawia ostatnio mocno na rozwój grup i postanowił ułatwić bezpośredni dostęp do nich z Watch. Przykładowo osoby oglądające odcinek "Red Table Talk" na Watch zostaną zachęcone do dołączenia do oficjalnej grupy skupiającej fanów tego programu telewizyjnego. W trakcie testów są nowe sekcje na Watch, ułatwiające wyszukiwanie filmów popularnych wśród znajomych oraz wspólne oglądanie wideo w ramach Watch Party, Premieres i Live. Z badań Facebooka wynika, że użytkownicy są osiem razy bardziej skłonni do komentowania wideo, gdy oglądają je na Watch Party w porównaniu z oglądaniem w pojedynkę.

Stale poszerza się lista programów dostępnych w ramach Facebook Watch Originals oraz dających dostęp do nowych treści globalnych umów partnerskich, m.in. z niemiecką stacją ProSiebenSat.1. Przerwy reklamowe podczas filmów dostępne są obecnie w ponad 40 krajach (nie ma wśród nich Polski). 12 czerwca ta oferta dla reklamodawców została udostępniona w Kanadzie, stopniowo mają być dodawane kolejne rynki.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.