720 mln osób miesięcznie korzysta z Facebook Watch
Platforma została uruchomiona globalnie pod koniec sierpnia ub.r.
Facebook stawia ostatnio mocno na rozwój grup i postanowił ułatwić bezpośredni dostęp do nich z Watch. Przykładowo osoby oglądające odcinek "Red Table Talk" na Watch zostaną zachęcone do dołączenia do oficjalnej grupy skupiającej fanów tego programu telewizyjnego. W trakcie testów są nowe sekcje na Watch, ułatwiające wyszukiwanie filmów popularnych wśród znajomych oraz wspólne oglądanie wideo w ramach Watch Party, Premieres i Live. Z badań Facebooka wynika, że użytkownicy są osiem razy bardziej skłonni do komentowania wideo, gdy oglądają je na Watch Party w porównaniu z oglądaniem w pojedynkę.
Stale poszerza się lista programów dostępnych w ramach Facebook Watch Originals oraz dających dostęp do nowych treści globalnych umów partnerskich, m.in. z niemiecką stacją ProSiebenSat.1. Przerwy reklamowe podczas filmów dostępne są obecnie w ponad 40 krajach (nie ma wśród nich Polski). 12 czerwca ta oferta dla reklamodawców została udostępniona w Kanadzie, stopniowo mają być dodawane kolejne rynki.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.