Niezniszczalna Tęcza ze Srebrnym Lwem w Cannes

Projekt otrzymał nagrodę w kategorii Design/Live Events.

Projekt wodno-świetlnego hologramu na Placu Zbawiciela w Warszawie przygotowany przez agencję 180heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben & Jerry's (Unilever) został nagrodzony Srebrnym Lwem pierwszego dnia tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions (17-21 czerwca). Przy projekcie współpracowały Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza i Fundacja Wolontariat Równości.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć tutaj.

"Niezniszczalna Tęcza" znalazła się także w Cannes na krótkich listach w kategorii Design podkategorii Spatial & Sculptural Exhibitions and Experiences oraz w kategorii Outdoor w podkategoriach Live Advertising & Events i Special Build.

Niedawno marka Ben & Jerry's została Reklamodawcą Roku w konkursie KTR 2019, a "Niezniszczalna Tęcza" otrzymała nagrodę Best of Charity.

Paweł Piasecki 267 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.